سنجاقک

– گفته بودم مشهد یه زمانی دریا بوده؟ باور نکرده بودین؟ پاشین بیاین ببینین سنجاقکا رو! آخ که چقدر سنجاقک از من دل میبره! خیلی وقتا توی مغازه ها دنبال گل سینه یا سایر جواهرات به شکل سنجاقک گشتم، پیدا نکردم که! ولی تو اینترنت پره از عکسای جواهرات سنجاقکی خوشگل! چه فایده؟

– امروز رفته بودم یه آژانس هواپیمایی، دفعه ی اول که رفتم یه بخشی از کارمو انجام دادم، رفتم یه سری مدارک برداشتم دوباره برگشتم. اومدم برم به سمت همون خانومی که کارم دستش بود، یه خانومی از جا بلند شد گفت سلام آقای فلانی! نگاش کردم گفتم سلام ولی نشناختمش! اسمشو که گفت فهمیدم دوست خواهرمه، یکی از همونایی که چند روز پیش خونه ش بودن! گفت دفعه ی اول که اومدین، دیدم چهره تون آشناس، وقتی رفتین، رفتم به همکارم گفتم این آقاهه کی بود؟ مدارک رو که دیدم شناختم!
اینم از کارای خورشید!

– آقا مشهد دریا بوده قبلاً! فک نکنین دارم کوتاه میام ولی همین هوای داغش باعث شده دریا بخار شه بره هوا، دیگه هم برنگرده!

– ها ها ها! زنگ زده بود، صاحب یه فروشگاه گنده بود تو اراک، تخفیف زیاد خواسته بود، بچه ها وصلش کرده بودن به من، میگفت این قیمت زیاده و صرف نمیکنه و بایستی بیشتر تخفیف بدین و از همین حرفا! بهش گفتم ما اینجا شرکت تخفیف فروشی که نداریم! ده دقیقه صحبت کردیم، وقتی داشت خداحافظی میکرد گفت: آقا من کم آوردم! منو وصل کنین قسمت فروش که سفارش بدم!

این ورودی در Uncategorized فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

