بعضی وقتا هم این شکلی میشم خب

– بهم میگه من و تو اگه آخرین دو تا آدم روی زمین هم باشیم، بازم به درد زندگی کردن با هم نمی خوریم، ما به درد رفاقت کردن و حرف زدن با هم می خوریم. میگم من و تو اگه آخرین دو تا آدم روی زمین باشیم، میریم میگردیم دو تا قوطی فلزی پیدا میکنیم، با نخ به هم وصلشون میکنیم، میشینیم شب تا صبح، صبح تا شب به حرف زدن.

– یه جایی روی گونه م، خواب میره! الان دو سه روزی میشه متوجه این ماجرا شدم، حالا اگه قبلش هم بوده، تو نخش نرفته بودم. چند باری هم در طول روز این ماجرا اتفاق میفته. هاه! روی گونه ی آدم خواب بره، از اون اتفاقاست!

– یه زمانی شب تا صب مینشستیم به چت کردن و تلق تلق تایپ کردن. هیچوقت اهل چت روم و کامیونیتی و این حرفا نبودم، همیشه ی خدا داشتم با یه نفر چت میکردم مگه اینکه خلافش ثابت میشد. ازون زمان خیلی گذشته و حالا بین رفقام مفتخر شدم به لقب سیاهچاله! در اشاره به اینکه هر گونه اس ام اس یا ایمیل می بایست بدون توقعی در جهت پاسخ برای اینجانب ارسال شود، باشد که فرستنده ضایع نگردد و ضد حال نخورد! راستش به هیچ عنوان حال پاسخ دادن به اس ام اس و ایمیل ندارم. چند وقت پیش داییم برام یه اس ام اس فرستاده بود، واسه خواهرم هم فرستاده بود. چند وقت بعدش زنگ زدم بهش، گفت حال کردی چی برات فرستاده بودم؟ گفتم خیلی قشنگ بود، گفت چون میدونستم تو بچه ی بی شعوری هستی و جواب نمیدی، کاریت نداشتم ولی زنگ زدم به خواهرت دعواش کردم که چرا جواب نداده بود! ها ها ها! با تشکر!

– شبا، صدای هوا فرق کرده، صدای پاییز میده. صدای هوا چیه؟ همون صدایی که وقتی شب پنجره رو باز میذاری میشنوی! فرق کرده، من میفهمم. قشنگ شده ولی یه جاهایی رو هم اذیت میکنه، کار به جاهاش ندارم حالا، همینقدر بگم طرفای سینه به طرف گلو، اون وسط ها، متمایل به چپ، حالا دیگه بیشتر از این نمیخوام اشاره کنم.

این ورودی در Uncategorized فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

