خنده بر هر درد بی درمان دواست جز بی جنبه بودن!

– از جاهایی که زمانی آنجا کار کرده ام اگر آمار بگیرید، یک خصیصه ی دائمی من، انرژی و خنده های بلند و شوخ طبعی ام بوده است. فارغ از پست و مرتبه ی شغلی، همیشه دلم خواسته هر جا هستم، آنجا غم و غصه نباشد و به خودم و اطرافیانم خوش بگذرد.

– آی آدم ها! آنکه را با شما مهربان است و با صبر و حوصله برخورد می کند و با شما با لبخند حرف می زند را از کارش پشیمان نکنید.

– اینجا که هستم، از آن خنده و انرژی اثری نیست، نه اینکه من عوض شده باشم، چند بار آمده ام امتحان کنم و دیده ام اوضاع از دستم خارج می شود. آدم های اینجا، وادارم کرده اند خندان نباشم. اینجا لبخند زدن و مهربان بودن، معنی اش یا باج دادن است و یا چراغ سبز نشان دادن به سرپیچی از قوانین. پوفففف!

– پرسنل اینجا، خسته ام می کنند. برای پسرک خندان، نگه داشتن لبخندش، انرژی می برد.

این ورودی در Uncategorized فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

