سینه سرخی که سینه اش سرخ نیست

– دیشب نشستم به مرتب کردن گوشی و ما فیه، رسیدم به پاک کردن اس ام اس های وارده و ارسالی. در قسمت ارسالی ها یک عدد بیست رقمی دیدم که چند روز پیش به شماره ی یکی از کارمندان فوق العاده موزمار شرکت ارسال شده بود. هر چه فکر کردم نفمهمیدم که چه می تواند باشد. نمی دانم چطور شد که هول برم داشت نکند از آن کدهای مخفی کپی کردن سیم کارت یا از این تیپ دزدی ها باشد. من معمولاً وقتی در جلسه هستم یا از اتاقم بیرون می روم، گوشی ام روی میزم است، پسورد هم ندارد، در اتاقم هم همیشه باز است، به همین خاطر مظنون شدم که آن کارمند در نبودم شیطمنتی کرده باشد. در اینترنت جستجو کردم تا بالاخره متوجه شدم شماره ی پیگیری مرسوله ی پستی است که از سمنان برای شرکت ارسال شده. امروز مسئول منطه ی سمنان را آورده ام و می پرسم این شماره چرا از گوشی من برای فلانی ارسال شده است؟ می گوید همان چند روز پیش که آقای فلانی به اداره پست رفته بود، من برای شما خواندم و شما برایش فرستادید!!! می پرسم برای من خواندی؟ این شماره را؟ می خنند که یادتون نیست؟!
راستش ترسیدم بیشتر سوال و جوابش کنم، ترسیدم خیال کند دچار یک جور ناپایداری روانی شده ام.
چند ساعت از آن ماجرا گذشته و من هنوز یادم نمی آید. برایم سابقه نداشته است. هیچ چیز، حتی کوچکترین نقطه ی روشنی نسبت به این واقعه در ذهنم نیست. اصلاٌ یادم نمی آید، اصلاً! مرا چه شده است؟

– در رختخواب که بودم، طرف های صبح، حس می کردم سینه ام سرد است، یک جوری که خوب نبود. بعد در ذهنم شروع کردم به نوشتن که اصلاً سینه باید گرم باشد. اصلاً دست ها انقدر دراز درست شده اند تا بتوانند بغل کنند. اصلاً باید کسی باشد که بشود بغلش کرد تا سینه ات گرم شود، حرف آخرم همین است!

– یعنی باز فراموشی اومده سراغم؟ یعنی این دفعه سینه ی سردم، سلولای حافظه مو ریخته به هم؟ نمیدونم.

– یک شخصی را در نظر بگیرید که عاشق چای است و دیوانه ی حمام و آب روان و شُرشُر آب. بعد تصور کنید که یک دکتری به او توصیه کند از شامپوی عصاره چای بزند به سرش! بعد حالا تصویر بسازید که این آدم وقتی در حمام است و شامپو را می زند به کله اش و عطر چای از سرش بلند می شود، چه حالی می شود؟ بعد حالا این را تصور کنید که آن شخص، من بوده ام! وااااااای!

این ورودی در Uncategorized فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

