:)

– در چشم ها که نگاه می کنم، شروع می کنند به حرف زدن.
– هادی می پرسد: چیزی داشت که بگیرتت؟ چیزی داشت که نسبت بهش یه حس خوب یا خوش آمدن داشته باشی؟ من به چشمانش فکر می کنم و به لبخندش و جواب می دهم: نه.
– لبخند، خنده، من لبخند زدن وخندیدن آدم ها را نگاه می کنم و می فهمم که می توانم دوستشان داشته باشم یا نه.
– من آدم خوب حرف زدنم، قشنگ حرف زدن، صحبت های بی ادبانه یا کنایه دار و پر از متلک، آزارم می دهد.
– چی؟ دست ها؟ ای وااای! از دست ها نگویید که از بازی انگشتان، قصه ها می شنوم من.
– وقتی با کسی صحبت می کنم، هم زمان به حرف های چشم ها و لبخند و انگشتانش هم گوش می دهم.
– وای وای که دلم خیره شدن به چشم ها و لبخند ها و انگشتان می خواهد. دلم، چشم ها و لبخندها و انگشتان خوش صحبت و قصه گو می خواهد. دلم خیره شدن و گوش دادن و سیر نشدن می خواهد.

این ورودی در Uncategorized فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

