به حق چیزای ندیده

– به طرز عجیب و خنده داری، شب ها که از شرکت میروم به خانه، در حالی که تمام طول راه و حتی قبل از شام، دلم رختخواب و استراحت می خواهد ولی بعد از اینکه شام میخورم، انگار نه انگار که من خوابم می آمده، خسته بوده ام، دلم برای بالشم تنگ شده بوده، دوباره سر حال سر حال!
فکر کنم یک گزینه ای تو تنظیماتم بوده مثلاً فعال سازی باتری خورشیدی/ بک آپ که حالا فعال شده! چه شکلی؟ اینجانب هیچگونه توضیحی ندارم! با تشکر!

– از باتری خورشیدی که بگذریم، دلم تنگ شده برای آفتاب خنک! یعنی هوا خنک باشد، پاییزی، اواسط آبان به بعد، آفتاب هم بزند، نسیم هم بوزد، بعد بنشینم زیر آفتاب، لذتش را ببرم! وااااای! چای هم باشد، واااااای!

این ورودی در Uncategorized فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

